Monday, April 18, 2011

Världens gosigaste

Världens gosigaste lilla tjej ligger och myser vid bröstet.Ännu en god natts sömn,thank god.Jag var verkligen trött igårkväll,somnade med kläderna på tills Tom kom upp och väckte mig.Visst är man trött i vardagen,men jag måste erkänna att jag faktiskt inte varit särskilt trött alls sedan uma kom,trots högt tempo,amning osv.Visst var jag trött den första månaden efter operation och infektion,men våren och ljuset och barnen får mig att känna mig lycklig och pigg!Älska våren!Men igår som sagt så klappade kroppen ihop.Åkte på utflykt med barnen,träffade kompisar,fastnade i bilköer påväg hem med skrikande,hungriga barn haha.Inte att rekommendera ;-)...Det var så underbart väder!Livet blir så lätt när det är somrigt ute...

L är så söt.Vinkar glatt 'bye,bye' till Tom när han går till jobbet.Bättre än hur det var förut,då han grät i en timma efter att han hade gått.Han är så stolt över sin pappa.Berättar alltid om daddy för de stora pojkarna i lekparken och pekar hemåt med fingret ....Säger 'nightnight' till Uma när hon ammar."Uma sovva".Igår frågade en person om L gick på dagis.Alltså den tanken är så himla långt borta.Jag är så tacksam över att jag är ung och fri och kan göra vad jag vill.Just nu väljer jag barnen,kärleken,livet.Att se dem växa upp.Att växa själv.
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment