Tuesday, April 12, 2011

Elak

Jag brukar inte vara elak.Men.Varje gång jag har loggat in på Blondinbellas blogg så blir jag illa till mods av hennes header.

(Har förövrigt ingen bra ursäkt angående varför jag överhuvudtaget browsar igenom hennes blogg.Eeeh ointressant,yes.Vill inte ha barn och är pengakåt och överklass.Men hon är jättegullig och driven.Bra egenskaper)..

Anyhooow,hennes header bild har stört mig väldigt länge.Vem är det hon är lik egentligen?Sminket,kindbenen,svallet,de vita tänderna.Googlar runt lite under någon konstig timme sent på kvällen.Plötsligt klickar jag rätt.Det är hon,Blondinbella.A.k.a Catwoman.

Var jag elak nu?Ja,det var jag.Fy.

Edit:Alltså jag TYCKER att hon är snygg.Det är bara just den bilden.Lite svinrik Ivana Trump med hollywood smile.Lite kräkas bara.Förlåt.

No comments:

Post a Comment