Saturday, April 2, 2011

K-snitt=operation=avsaknad av jaget?

Och förresten,en annan minusgrej med K-snitt.Jag tappar mig själv lite efter en operation.Man blir så där tråkig och sammanbiten av smärta.Jag svär som en riktig pirat i flera veckor.Spottar och fnyser åt det onda.

1.Kommer inte upp från toaletten..
"jävlaförbannadejävlafittkukhelvettteeeeeeeeeee.Fanfanfanfanfan.Badööööfan"

2.Kommer inte upp i sittande ställning när jag ska amma om natten. förbannadejävlakukollonfittaborrekossajävel.

3.Troskanten har glidit ner i ärret så det gör megaont jävlaskitocksåfanihelvetdittjävlaärrhelveteeeeeee..

4.Kan varken skratta eller gråta eller nysa,eller hosta eller lyfta
Nejmenåååååhjävlaskitalltsåfanmanbavatröööttjagbliir
Baraförattjagintekanfödabaaarnjävlakuuuuukfan.


And so on,so on,so on.

Så då blir jag så himla glad när jag mår bättre igen,känner igen mig själv.
Den känsla kom snabbare den här gången,thank you Jesus.

Jag matade L i köket.Tog en morot och körde loss nått påhittat dansnummer.Han skrattade så han kiknade.Jag började dansa,sjunga,vråla.Känna livet i kroppen,själen,hjärtat.Kände igen mig själv.Gamla goda Nora.Inget offer.Inget handikappat snitt-paket.Så himla skönt.

No comments:

Post a Comment