Sunday, April 3, 2011

Mors Dag.

Hej Fina!

Det har varit Mors Dag här i England!Och det firas stort...Visst är det inte en såååå stor sak i Sverige?Här är det iallafall nästan ett måste att ta med sin kära mammis ut på antingen lunch eller middag.Jag fick världens vackraste orchidee av Tom när jag vaknade,en underbar klänning och ett foto på L och U tillsammans.Blev så otroligt rörd!Min fina man!

Vi vandrade in till stan en sväng för en kaffe på Costa.Skönt att bara slappa med familjen.Blev släppt fri med bara Uma i bärsjalen en stund medan pojkarna vandrade hemåt.Kikade på kläder,smink o.s.v.Har inte några pengar över för tillfället,det mesta går till räkningar och mat,så ingenting blev inhandlat,men det gjorde inget.Det var bara så skönt att strosa omkring på egen hand ett tag.Sen vaknade dock Uma och jag fick bege mig hem med snabba kliv,ilsken donna i bärsjal är ingenting att leka med.

Har badat med L och ätit mat,men annars har ja inte fått så mycket gjort på hemmafronten.Attans också!Den enda lediga dagen ju med Tom hemma,borde ha passat på.Men det är ju så skönt att bara ta det lugnt och mysa med barnen....

No comments:

Post a Comment