Friday, April 1, 2011

Hey Hey

Det blev "Chunky Monkey".Mmmm-banan,vanilj,valnötter,choklad.Supergott!Värt!Imorgon återgår jag till det sockerfria,men det var skönt att släppa på the boundaries lite.Varmt idag,inte lika blåsigt som igår.Promenerade en sväng in till stan med barnen,men det blev för varmt och Uma vaknade i bärsjalen.Måste verkligen skaffa en syskonvagn,men pengarna tryter.Lagade värsta fräsarmiddagen till Tom och L.L blev så överväldigad av mångfalden att han inte kunde förmå sig att smka en enda bit till att börja med.Fick försöka peta i honom lite med hjälp av en annan gaffel,som han vanligtvis hatar att jag gör.Men idag lät han mig.Det blev potatis,dippsås,sallad,vegetariska "köttbullar" kokade morötter och broccoli,hackad saltgurka.Lite smått och gott.Tom måste som sagt jobba imorgon också,jag är inte så himla glad över det.Hade verkligen sett fram emot en helg tillsammans,det är så mycket att göra med hemmet och jag är så sugen på att mysa!På söndag är det Mors Dag här i England,ska nog smita in till stan en sväng med bara Uma för en kaffe i godan ro.

Nu min vänner ska jag ta ett bad och sedan droppa i säng tror jag.Skumbad here I come!

Godnatt fina! <3

No comments:

Post a Comment