Saturday, April 16, 2011

God afton sköningar!

Dagen har varit helt okej.Sov inte så mycket igårnatt då Uma sparkade som en hel liten sprattelgubbe största delen av natten.Tutta,sparka,tutta,sparka.

Bankärende i stan imorse,i solen.Men Uma vaknade och skrek så vi flydde de människotäta gatorna.Kom hem.L kröp upp i min famn och somnade med läpparna tryckta mot min hals.

Sedan lagade jag lunch.L åt mest av fetaosten.Sedan blåbär!Eller "blubi" som han säger.Mix mellan blåbär och blueberry.Fining.

Tom kom ganska tidigt hem,runt tresnåret.

Jag tog L i min hand och vandrade i solen till affären.Jag älskar honom så mycket.Han fick välja en tidning fylld med bilder på djur.Han var så stolt på vägen hem.Höll tidningen tryckt mot sitt bröst och visade pappa och Uma när han kom hem.Lekte med sina små katter i gummi som var en del av presenten som földe med i tidningen.Älskade unge.Lilla skatt.

Uma har skrikit hela kvällen men sover på mitt bröst nu.

Jag längtar efter att måla och att kyssa Tom.Ibland i småbarnslivet längtar man efter att ha mer tid med varandra,för varandra,inom varandra.Fast samtidigt vill man ju aldrig vara utan barnen,så det är svårt.

Äter BåJ glass.Choklad och brownie versionen.SÅ GOTT!

Godnatt..

No comments:

Post a Comment