Friday, April 22, 2011

Hej!

Idag har jag varit väldigt skakig.Som ett darrande asplöv ungefär.
L klättrade upp på en stol och dök ner på ett element.Jag mådde illa.Han skrek.
Gnagde på någonting i munnen.En bit av.Framtanden...
Alltså.jag tycker inte om att vara mamma när det är läskigt.Och det är det ibland,som då.Idag.

Då tiden står stilla och man har vänt ryggen för att sätta på en cd och man hör ett brak och ens älskade bebis ligger i en ihopknycklad liten klump vid elementen och elden av rädsla,skam,och smärta far som ett spjut genom kroppen.Varför skulle jag byta till Levellers för,varför kunde jag inte lyssna klart på The Very Best of Sting and the Police.

Men man kan inte spola tiden så,trots att jag gör det hela tiden.

Det där förbannade elementet,som jag har gått omkring och funtat på hur jag ska göra för att han inte ska ramla.

Min älskade,älskade lilla pojke.Och ett stort hål i framtanden.Som kommer vara där tills den ramlar ut av sig själv när tandfen kommer och bla bla bla....


Buuuääääääääh.Så himla sorgligt.

:'( :'( :'(

No comments:

Post a Comment