Tuesday, April 5, 2011

Lär känna mig!

Hemma igen från promenaden :).Detta är jag,utan smink.Jag brukar aldrig visa mig utan smink.Men tänkte att vi skulle lära känna varandra,släpper redan in er under huden i mina texter.Så.Här är jag.The naked truth.Från imorse.Jag har alltså två ansikten.Ett om natten,ett om dagen.Känner att jag inte vaknar utan smink.Förut kunde jag inte öppna dörren utan smink.Inte ens om det var brevbärare utan tänder som knackade på.Det är bättre nu,efter jag fick barn.Men jag rycker ändå till när jag råkar se mig själv i spegeln,utan min mask.Jag älskar smink.My guilty pleasure.Har försökt sluta flera gånger,men kommer alltid fram till samma sak.Jag älskar det!Jag älskar tekniken,jag älskar färgerna,jag älskar hur det luktar.Jag älskar hur jag känner mig.Jag älskar makten.Tabu,jag vet.Jag älskar osminkade människor.Så himla sexigt och vackert med självförtroendet i naken hud.Tycker bara inte att jag är så skön utan.Den enda tiden i livet jag är totalt utan make up är när jag har fött barn.Då går jag utan i ca 1-2månader.Duschar knappt,ingen parfym.Bara jag och bebis.Men nu har smink börjat smyga sig på igen.Skäms kanske lite över att säga det,but I love it.Jag är inte perfekt,men det står jag för.
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 comment: