Tuesday, April 26, 2011

Halo

Heeeeej ma people!
Har varit väldigt tyst här på bloggen nu,ni saknar väl mina hetska inlägg om kejsarsnitt ......hehehehe.....

Skämt åsido!Mor min är här och tiden går åt snabbt när man tjattrar sinsemellan.Dricka kaffe,prata,dricka kaffe,prata.Och ta hand om barnen förstås,herre vad effektivt och snabbt allting går när man är två om'et..

Gick till tandis med L imorse och de filade,med hjälp av något som liknade en metallborr,ner hans spetsiga tand,den han föll på.
Ajajajaj,stora tårar föll och mammahjärtat dunkade hårt av ångest.Mitt baaaaaarn...

Måste hålla ett öga på området och tanden i hans mun så att det inte börjar visa tecken på infektion eller att tanden har dött eller så,hemska tanke,för då blir det ju operation och uttagande av mjölktand.Och det vill vi INTE!Min stackars älskade,lurviga prins.
Min allra mjukaste gubbeliten...

Uma trivs stortartat med att ha mormor här,hon blir omkringburen mycket så att jag kan get on with the house kind of thing.Najs.Lilla blåklockan..


Jag har ätit så jefla mycket de senaste två dagarna,gravid eller?...hihihi

Grattis till Ylva som fick sin lilla efterlängtade dotter,lilla Leah,sent igårkväll.
Finaste,vad duktig Du har varit!

Nu ska jag äta purjopotatissoppa och dricka vin!

Puss!

No comments:

Post a Comment