Wednesday, April 13, 2011

Intima detaljer

Jag har ett brunt födelsemärke precis ovanför min rumpskåra.Jag blev mobbad i skolan för det,de sa att jag inte hade torkat mig ordentligt där bak.Att det var lite bajs kvar.

Nu har mobbningen gått över på vuxennivå.Nu har Tom tagit över rollen som mobbaren.

Kanske är jag lite sur på morgonen.Hittar inga trosor.
Då kommer han fram,ger mig en kyss på pannan och säger.
"You've forgotten to wipe yourself properly this morning,darling"

Taskmört!

Jag har även en "bulle på rumpan".Det vet ingen annan än familj och lovers.Så here we go.
Jag ramlade ner för en brant trappa när jag var liten och fick en missbildning på rumpan av det.Så jag har egentligen tre rumpor.Syns när jag bär tajta jeans.Som en gigantisk jättecellulit.

Toms favoritdel tydligen.Jag har tydligen gängat ihop mig med en ytterst sjuk man.

No comments:

Post a Comment