Wednesday, February 24, 2010

WANNA BE AVATAR?


Hade lite tråkigt tidigare idag så jag tog fram sminkväskan och ja...


Dagen blev inte alls som jag hade planerat!Borde kanske bli bättre på att verkligen GÖRA vad jag borde,men eftersom att Tom kom hem igen efter alla ärenden,var det svårt att hålla sig ifrån att mest gosa resten av dagen :-)
Lughán somnade en stund och då passade jag och Tom också på att vila en stund,SÅ skönt!
Vi trodde att Lughán som vanligt kanske skulle sova en halvtimme eller så,men han sov i en timme igen!Det gör honom verkligen gott att ta flaskan tror jag.
Varm,god och mättande mjölk :-)
Ibland känns bebisar ganska enkla.Mat sömn kärlek mat sömn kärlek mat sömn kärlek

Tom har bakat bröd,och det doftar så himla gott i hela huset!Lugn och skön kväll,




No comments:

Post a Comment