Wednesday, February 24, 2010

HEJ ONSDAG!


När SOLEN var framme här om dagen!

Himlen lyser grå,men jag är så LYCKLIG för Tom jobbar hemifrån idag,vilket betydde sovmorgon till klockan 9 imorse med familjemys i sängen :-)Därav den dåliga uppdateringen!
Nu har han dock åkt ut på diverse ärenden!Mycket vi behöver göra med huset och så! Storstädning b.l.a står på listan idag.Lughán har precis sovit en timma(!)utan att ha ammat innan utan istället druckit 150ml follow-on-milk.Så jag är Så tacksam över det!Han är så duktig gubben på att ta flaska nu!Det kommer nog(förhoppningsvis)bara vara en tidsfråga innan amningen trappas ner ordentligt!
Lughán har förresten hitta på en ny hobby!Eftersom att han är mera mobil nu när han har walkern,har han börjat leka med tvättkorgen som står i vardagsrummet.Han älskar att dra ner den när jag tittar bort en stund,för att sedan lyckas pillra upp en gammal byxa eller handduk att gnaga på haha!Kanske ska jag vara glad att det inte är blöj-papperskorgen han älskar att välta omkull ;-)

Jag har ÄNTLIGEN hittat sladden till min mobil,så nu kan jag föra över bilderna till datorn jättesnabbt,så det känns skönt.Betyder att det kommer fler dagliga foton på mig och lughán.Det r praktiskt med mobilen,då det inte alltid är lätt att ta ett bra foto av mig och Lughán med systemkameran!

Nu ska jag ta och sminka mig och borsta håret.Har inte kommit längre än till strumpbyxor och linne!;-)

KRAM!

1 comment:

  1. Härligt med familjemys sådär mitt i veckan. :)
    Då förstår jag att din dag kommer bli bra. Haha!

    Sv: Förstår att längtan efter svenskt kan bli stor. Äter de inte fil i england? Mysko. :)

    ReplyDelete