Thursday, February 18, 2010

SOV-TIME!

Älskade Tom bakar bröd och har hamnat i otakt lite med tiden!Så nu måste han stanna uppe åtminstone timmen till eller så.Och han som verkligen behöver sova.

Jag borde passa på att gå och lägga mig jag med,men det känns så himla lyxig att ha Tom för mig själv en stund ;-).Inte för att jag inte njuter av att ha Lughán omkring mig,men det är skönt att bara andas Tom ett slag.Tänk vad mycket jag saknar honom om dagarna när han jobbar.Så skönt att få krama om honom ordentligt och prata om saker och ting när han är hemma igen.

Vi får se vad natten har att erbjuda.Jag håller tummarna för att Lughán ska sova mestadels av natten.Inte alltför troligt dock.Min lilla söta nattuggla!jag undrar var han har fått den läggningen ifrån hihi ;-)

Ja just det!Säng var det.

Godnatt fina!

No comments:

Post a Comment