Friday, February 26, 2010

ÄNTLIGEN FREDAG

Det har varit en sådan konstig start på dagen.Jag skulle till physiotherapy för att lära mig mer om min onda axel.Men strandsattes på fel sjukhus utan telefon i två timmar och bara ensliga korridorer med tomma sjukhussängar.Jag köpte snickers och tog mig en kopp kaffe i ett litet gammalt café.Kändes som jag hade vandrat rakt in i 40-talet.Tillslut hjälpte en polis mig med telefon så jag kunde ringa till Tom.Finaste Tom.
Nu har Tom åkt för att fixa med pappersarbeten på diverse kontor,och jag sitter i pyjamas i soffan och äter baked beans.Tänker på att det är så himla många runt mig som är gravida! ♥
Blir så sugen på ett barn till,men vandrar man omkring med komplicerad ärrvävnad så gör man.Jag är lycklig och tacksam över att ha Lughán♥ :-).

Har beställt lite kläder på postorder.En sådan katalog där man köper kläderna nu men betalar senare.Perfekt för fattigjon som mig ;-)

Känner mig lite småstressad över att jag inte förberett mig nog för kursen imorgon.Borde verkligen ha läst mer,men det får bli som det blir!

Det regnade hela natten till idag,och det har inte slutat än.Det ligger ett stort bullrande regnmoln över hela England.Det känns som hela världen håller på att drunkna.Jag är väldigt trött.Och kaffet är slut hehe.MEN lika glad är jag ändå,det är ju trots allt fredag,och på måndag kommer mamma!

Kärlek ♥

No comments:

Post a Comment