Friday, February 19, 2010

SÖMNLÖS

Vilken natt!Lughán var rastlös mest hela tiden,Tom också.Vet inte om vi håller på att bli sjuka hela bunten,men det var både huvudvärk,illamående och yrsel som höll Tom vaken.Jag tippar lite på att det även har att göra med stress.Kanske blir det ju så att vi flyttar,men än är inte allt klart och stackars Tom drar ansvars-lasset.Då jag har varit så kort tid i England,har jag ingen jobbhistoria så det är Toms namn som står överallt!

Efter mycket skrik och gråt har L äntligen somnat i sin säng.Jag hoppas att det varar en lite längre stund,han har varit så butter hela morgon eftersom att han sov så dåligt inatt.

Tror nog att vi kommer att ha en väldigt lugn dag idag.Igår var vi på Tropical World och tittade på fjärilar hela dagen,så både jag och L var så himla trötta igår.Men det var jättefint!Det är så himla roligt nu när Lughán har blivit lite större(hela sju månader!)eftersom att han verkligen har börjat bli intresserad av sin omvärld.Han älskade att titta på fiskarna och alla olika färger,blommor och blad.Hans små fingar ville känna på precis allt!

Det blir nog en promenad senare i alla fall om vädret tillåter.På sista tiden har det varit så himla grått och kallt väder,längtar efter snustorr asfalt och vårsol!

Måste få till en tid hos frisören snart.Akuttid!!!Skäms för att säga det,men jag har inte haft tid eller pengar på så länge att jag inte har klippt håret sedan Lughán föddes.Alltså går jag runt med ett slitet tovigt hår som inte har sett en sax på 7 MÅNADER!!!
Lite akut alltså.Luggen står åt alla håll,jag har ingen bena och världens utväxt.

Nu måste jag ta tag i tvätten och få i mig lite frukost.Passar på när L sover
:-)

Hoppas ni har haft en fin morgon!

No comments:

Post a Comment