Monday, February 22, 2010

GODMORGON

Godmorgon Måndag!

Tack
för att jag får vakna ännu en morgon av små gurglande ljud,varma små andetag i mitt hår och svettiga små(klösande) fingrar!

Åh,trötthet.
Var uppe alldeles för sent igår och tittade på British Film Awards 2010 till SENT och nu mår jag som jag förtjänar haha!Lughán vaknade vid sexsnåret och sken som en solstråle,så det var bara för mig att försöka skina glatt jag med ;-)

Han är så sprattlig för tillfället,Lughán.Han vill vara överallt och känna på varenda liten sak oavbrutet.Energi-bomb!Nu är det snart dags för frukost i form av gröt och frukt till Lughán och en stooor kopp kaffe till den arma modern ;-).Tom jobbar idag.Älskar att ha honom hemma om helgerna och jag njuter verkligen av att ha honom omkring mig.Det blir alltid lite tomt när vardagen börjar igen.Men en mysig och varm bebis är förstås inte helt fel det heller!Mysiga små tjocka armar och ben och vakna små ögon,älskade lilla troll!

Snön har börjat smälta igen och det är slaskigt och grått utanför mitt fönster.Jag vill ha en bastu i källaren!Vad underbart skönt det vore!

Hoppas Er start på dagen har varit skön och inte alltför kall och grå!
Får passa på att sprida så mycket kärlek och kramar som möjligt kalla dagar som denna.

No comments:

Post a Comment