Wednesday, February 24, 2010

SITTER OCH FUNDERAR PÅ

....Om djävulen har flugit i min son.

Ilskna röda kinder,arg öppen mun med stänkande saliv.Ett mantra av ordmassa på ett språk jag inte förstår.
Flygande små stela Frankenstein-fingrar och agressiva riv.

Börjar redan fundera på felen jag har gjort i uppfostringstekniken hehe.

För övrigt gnagde han i sig sin första majskrok/ring tidigare.
En sådan som är special made för 7-månaders gamla bebisar.
Visst hostade han och satte han i halsen lite,men han dog inte.
Jag känner mig stolt över att jag vågade ge honom den,trots att hjärtat åkte bultande upp i hjärnan kändes det som.
Jag menar,det måste ju starta någon gång.
Jag menar,han kan ju inte käka puré forever.

Även om det skulle kännas bäst så.i love purée.



No comments:

Post a Comment