Thursday, February 4, 2010

THURSDAY .t o r s d a g.

Morgonen är God!

Lughán sitter och gnager på sitt lilla sjölejon och jag läser ett par bloggar!
Sitter och funderar över dagens bestyr!Det ska bli storkok av barnmat hade jag tänkt!Köpte många ekologiska grönsaker igår och tänkte att nu är det slut på de akuta burk.situationerna som uppstår här hemma!Måste bli mer organiserad.Känns som jag fortfarande går omkring med gröt i huvudet sedan förlossningen trots att det var sex månader sedan.Igår t.ex skulle jag tappa upp ett härligt svalkande bad med min nya ekologiska badtillsats,men då glömde jag sätta i pluggen och det var inte fören Toms skarpa sinnelag uppfattade detta ca 10 min senare som pluggen satts in igen!Jag hade alltså(förutom att låta vattnet rinna i onödan)hällt de dyrbara badtillsats-dropparna rakt ner i avloppet.Hujjedamej!
Förvirringen är total!

Nu ska jag mata lilltrollet med lite frukt!

<3 Nora

No comments:

Post a Comment