Thursday, February 25, 2010

TORSDAGSKVÄLL

Tom och Lughán tar sig en powernap.Jag kunde inte sova då Lugháns smågnydde i sömnen,så jag gick upp istället.Bra att passa på att pyssla med saker och ting som annars inte blir gjort med Lughán omkring mig ;-)

Ska snart börja laga middag,det får nog bli linssoppa.Måste verkligen ta och storhandla snart!

Vi var som sagt och tittade på huset idag.Det är SÅ himla fint!Blir så lycklig av att vara där,så jag ser verkligen fram emot att snart(förhoppningsvis)flytta.
Skulle ha tagit foton,men regnet öste ner så systemkameran fick stanna i sitt varma fodral i bilen tyvärr.

Det är alltid så spännande att åka någonstans med sitt barn.Det händer alltid saker som inte ska hända.Bajsexplosioner mitt på motorvägen och så.Men skrutt har varit SÅ duktig tycker jag.Han somnar nästan alltid i bilen och skriker nästan aldrig,trots att han åker in och ut hela tiden.
SKÖNT med fredag imorgon.Jätteskönt verkligen.Har kurs i helgen så det blir pappa och Lughán för hela slanten,vilket jag tror att Tom ser fram emot.Mysigt med lite egen pappatid för både far och son ;-) ♥
På måndag kommer min älskade mamma vilket känns så skönt.Ska bli så skönt att ta en kopp kaffe och bara prata svenska.Älskade mamma,hon är mitt största stöd när kalla vindar blåsa ;-)
Hon har hjälpt mig så in i norden mycket med allt,efter förlossningen då jag var sjuk.♥

Hoppas att Ni har haft en fin dag hemma i Sverige :-).Vädret här har varit riktigt tråkigt,grått och regnigt.Men man får göra det bästa av situationen och dricka mycket té och mysa!

KRAM♥

No comments:

Post a Comment