Tuesday, November 16, 2010

Hej Tisdag!


Har precis suttit och sminkat mig,men kom på att det var en mycket onödig ide då jag ändå måste gå och snyta mig snart.Rudolf med röda mulen är liksom oundviklig för tillfället,hur mycket puder jag än pudrar med!

L vaknade klockan kvart i 6,men efter att jag klappat hans rygg en stund somnade han om och sov till klockan kvart i 8(!!!!)Personligt rekord tror jag nog.Och välbehövligt för mig,för fy vad ont jag har i kroppen.Att vända sig från en sida till den andra i sängen tar en hel evighet.Dead body.

Det är KALLT idag minsann,ett kallt rått dis över hela York och andedräkten står som plymer ur munnen.Tom har tagit med sig L på några ärenden då jag verkligen måste komma igång med att packa upp alla hundratals lådor.

Prioritet på inköpningslistan är säkerhetsgrindar till trappan och tvättmaskin.Tvättmaskinen ingick tydligen inte i huset(?),tack för att ni inte nämnde det tidigare,och vi har ingen egen så vojne vojne,måste köpas illa kvickt.Lite surt såhär innan reorna startar också.

Vårt förra hus var en bungalow,alltså ingen trappa så det är första gången vi behöver en grind till trappan.Han är så snabb också,den lilla grisen.Poff så har han smitit halvägs uppför trappan utan att man har hunnit med!

Hoppas er dag är fin!

Kärlek

No comments:

Post a Comment