Tuesday, November 23, 2010

Always something.

Redo för parken!


Kör "huvudet-först"-tekniken nerför rutschbanan ;-)


Hallå i tunneln!

Glad liten fis!

Mycket ful bild,haha!Förstår inte varför kakor liksom inte fastnar på bild.Den var ju gooood,här ser den blä smakande ut!


Ja,herregud.Var ska jag börja någonstans in the story from hell ;-).

Igår kom det en expertis gubbe hit med alla möjliga instrument och verktyg för att kontrollera en del fuktfläckar som Tom hade lokaliserat på väggarna.Hela.Stället.Är.Olevbart.

Så var hans ord,fast på engelska då.

SUCK!!!

Han sa att han aldrig någonsin har sett en så stor fuktskada på ett hus,och olagliga elledningar var det också som lurade under heltäckningsmattan i hörnet i vardagsrummet :-(

Blodet kokade,blir så less!!
Mäklarfirman som är ansvariga för huset är mycket välkända,att de har begått ett så stort misstag är ofattbart och så otroligt oprofesssionellt.Olagligt är det t.o.m.

Man låter inte ett hus gå upp för hyra om man inte har haft personer där och kollat att allt är som det ska.Ryser bara jag tänker på att L har sprungit omkring bland farliga elledningar utan att vi har vetat om det. :-( Aldrig har man kontroll,trots att man tror det...

Nu måste vi flytta.Och om mindre än två månader ska jag föda barn.Jag planerar en hemma förlossning,utan hem.Ironiskt,eller hur?

Orkar inte skriva så många detaljer just nu,eftersom att vi själva är så förvirrade.Hoppas verkligen att de kommer upp med ett nytt ställe illa kvickt.Är SÅ trött och vill bara vila.Vi har varken råd eller ork att flytta igen.Så otroligt typiskt...

MEN,vardagen måste ju lunka på trots allt :-)

Bakade morotskaka idag eftersom att bakningen är som terapi för mig,ÄLSKAR att baka.Och att äta dessvärre ;-).Tyvärr blir morotskaka inte så bra på bild,speciellt inte när man varken har dekorerat den eller lyckats fota innan förtäring inleds ;-)Mmmm gott var det som sagt..!

Jag och L gick också till parken en sväng och lekte.Finaste pojken min <3

Bebis bubblar på som vanligt i magen,för det är jag mycket tacksam!
Hellre hemlös än barnlös säger jag.... :-D

Och förresten,jag veeeet att jag skriver som en kratta.Det är svårt att formulera sig ibland på svenska när man pratar engelska hela tiden.Hoppas på förlåtelse ;-)..

Kram!

No comments:

Post a Comment