Wednesday, November 17, 2010

Galet trött!

Var på lekis imorse med guldklimpen.Fint men intensivt.Alla glada,arga,ledsna barn i olika sinnesstämning som röjer ner hela stället på mindre än tio minuter.Fina små unika själar med olika små egenheter.L är alltid blyg i början.Sedan smälter han.Han älskar andra barn,älskar att röra vid andra barn,ge dem en kram.Är de arga och elaka blir han arg och ledsen tillbaka.Mest ledsen.Det är fint att det inte finns någon ondska inom honom än.Stark vilja och ett dåligt humör,men aldrig ond.Han skulle aldrig slå.Inte än.Men det kanske kommer.Han strålar,min lilla pojke.Lyser upp mitt och Toms liv varje dag.

Energin har kraschat just idag.Stort behov av kaffe.Kaffe.Kaffekaffekaffe.....

Vill någon bjuda,jag tar tacksamt emot!

Har fått iväg ett långt mail till mamma i allafall.Med bilder på L så att hon blir glad.Känns bra att få någonting gjort,trots att jag är galet trött.L sover,han är TRÖTT idag.Han måste ha legat i en mycket underlig ställning inatt,för runt tre tiden hördes underliga ljud från hans sovrum,jag hittade hinom fortfarande under täcket men han hade kissat igenom något enormt.Helt dyblöt var han lilla plutt.Så efter det ville han inte riktigt komma till ro trots att vi provade med all möjligt.Varm mjölk,vår säng,hans säng o.s.v.

Det får bli en tidig kväll ikväll!

Kärlek...

No comments:

Post a Comment