Friday, November 19, 2010

Vara uppe lite till...bara lite längre...bara


L idag,innan promenad till stan...Vacker,glad och mysket belåten över att ha både mamma och pappa med sig...Mitt lilla älskvärda troll!


Svårt att slita sig från datorn när man väl har lite tyst omkring sig.SmileyCentral.com Typiskt mig!


Klockan är ju inte sååå mycket trots allt,trots att jag verkligen behöver den sömn jag kan få.Sitter och lyssnar till grannen som pratar.De har festat loss hela kvällen med techno och annat bus,musik som jag VERKLIGEN inte lyssnar på själv.Uscha,varför inte sätta på lite Bob Dylan istället liksom

Barnmorskan var förresten här igår på hembesök,vilket var toppen!Bebis mådde bra men ligger rygg mot rygg,precis som L gjorde.Inte så bra med tanke på hur den påverkar en förlossning.Långdragen,svårarbetad och oerhört smärtsamt med stort tryck på ryggen hela tiden.Gick nästan av på mitten under förlossningen med Lughan.

Det finns fortfarande tid för bebis att vända sig,men eftersom att jag verkar benägen att ha bebisar i den positionen under graviditeten är det ändå något som vi pratar om nu.Det finns olika positioner man kan sitta i för att underlätta tyngdkraften.Som t.ex att alltid sitta med knäna lägre ner än överkroppen.

Annars mådde bebis bra,alltid så otroligt mysigt att höra hjärtslagen!

Imorgon,lördag så har York Steiner School sin "Advent Fair".Det är en tillställning som sker varje år då adventstiden nalkas,med mycket god mat och fina saker att göra!Ska bli hur mysigt som helst..

Nu måååste jag försöka få lite sömn! SmileyCentral.com

No comments:

Post a Comment