Sunday, November 21, 2010

Stan och parken!




Puss lilla gullefjun!


Ojoj,känner mig redo för sängen,trots att klockan bara är tjugo i 7 här i England.

Känns lite som en pågående trend här i bloggen,detta med tröttheten ;-)
Tror att kroppen behöver vila upp sig ordentligt efter flytten.

Vid lunch vandrade jag in till stan själv eftersom att L sov och Tom ändå inte hade några ärenden att göra.Känns alltid konstigt att vara i stan själv,men väldigt mysigt såhär i juletid att gå och fundera över eventuella julklappar.Köpte en liten sak till L,mest för att jag inte kunde låta bli.Passade på att gå in i de affärer med trappor i dörren och smalare ingångar då det inte alls går med barnvagnen.Så mysigt,jag älskar verkligen julen.Jag vet att många i England tycker att det är irriterande med all julmusik och dekorationer redan i Oktober,men jag njuter i fulla drag.När det är så ruskigt väder blir ju julen ljuset i mörkret såhär års!

I stan var jag på jakt efter blöjor av favoritmärket Nature Babycare som endast finns att köpa på Boots,samt en tomteluva.Trots jul i varje hörn hittade jag ingen tomteluva någonstans,hmm mycket konstigt.Köpte tillslut ett diadem med Rudolf med Röda mulen horn och bjällror på istället!Vi får se om jag lyckas få L att behålla det på under tiden julkortet tas haha,mycket tveksamt!

När jag kom hem igen från stan blev det en snabb kopp kaffe innan L ville iväg till lekparken!Så där skejtade vi omkring och lekte ett bra tag innan mörkret föll och regnet kom duggandes.Sedan matlagning,middag,och nu så har lillskrutten somnat för dagen.Tidigare än vanligt,men tröttare liten gris har jag nog aldrig skådat!

Nu måste jag nog diska innan jag somnar här i soffan! ;-)

KRAM!

No comments:

Post a Comment