Sunday, November 7, 2010

Helgen som varit i bild!

Flyttkaoset fortsätter men älskade plutt håller humöret uppe trots att hemmet står i ruiner!Spännande med alla flyttkartonger när man är en sådan här liten krabat!


Ute och traskar i trädgården medan pappa rensade ur garaget!

På rymmen!

Älskade Skewsby.



Kvällsljus.


Jag kommer att sakna detta soldränkta landskap!

Gyllene månader har vi spenderat här.
Är så tacksam över luften som andats och kärleken som funnits här.
Little oats skapelseplats!

Här har magen växt sig stor under fina månader.
Här lärde sig L att både kryppa och gå,här firades hans första födelsedag!
Här fyllde jag 20 år,och Tom 26.

Här höll jag i en fågel för första gången.
Min och Lughans lekplats,här har vi träffat på underbara människor,djur och natur.
L träffade grisar,höns,får,hästar,hundar och katter,spindlar!
Det har varit en fröjd att se honom i detta landskap.Englands vackraste dalar!
Här kände L gräs för första gången och plockade äpplen.

Skewsby I love you!

Nu är vi redo för nya äventyr,jag och min familj!

Tack!

No comments:

Post a Comment