Saturday, November 7, 2009

The X-factor.





Jag har ätit alltför mycket chips och betraktar nu en teveskärm.En sådan fin lördagskväll.Jag tittar på X-factor.Typ idol fast brittiskt och med Simon Cowell som sitter där och mansgrisar sig.fast jag tycker faktiskt att han säger ganska mycket som är sant.Brutal ärlighet.

Tom tar hand om en gråtande Lughán ute i köket!
De håller på med smällare och raketer ute på gatan och det gör honom så rädd :-(
Jag är mycket trött så det blir inte så många fler ord här nu ikväll.

Lördags-puss!

1 comment:

  1. Joshua är inte helt stadig i ryggen än, så jag använder den inte just nu. Inte dagligen. Vill att Joshua ska vara helt stadig först innan den kommer till användning. Min man (och flera släktingar) har provat och tycker att den är bra :) Man känner att den är avlastande faktiskt och det är toppen. Dock bör barnet vara stadig i ryggen innan, för annars får man hålla med båda händerna och då ger den inte det ultimata avlastningen. Investera i en sådan du, den är kanon kan jag lova. Man känner att den avlastar som sagt. Kram.

    ReplyDelete