Sunday, November 15, 2009

-Earth on Fire and Good night!-






*Power-painting* session nr.6


Lughán har äntligen somnat.Jag och Tom sitter i soffan med varsin dator i knät och tittar på Austin Powers.
Borde egentligen passa på att gå till sängs nu när lill-kotten äntligen sover,men det är så skönt
att bara vara jag och Tom ibland.
Dagen har varit lugn.
Vi blev äntligen av med ett par stora dumma möbler som vi fått en gång i tiden.
De fick inte plats men var egentligen för fina för att slängas,så ett par hippie-vänner som funnit ett övergivet hus att flytta in i kom för att plocka upp dem idag.

Jag lånade lite pengar av Tom för att synda lite.
Jag kände att jag bara MÅSTE ha sushi.
Så Tom fick åka iväg och inhandla mitt behov och jag blev lycklig.
Lite korkat eftersom att vi verkligen inte har råd.Men jag handlar hellre mat än kläder så det fick bli så.
Det har varit en tv-dag idag.Det gillas egentligen inte.Ibland är det bara så lätt att ma hamnar med dumburken på.Det är egentligen inte den miljö jag vill att Lughán ska växa upp i.
Men det var förhoppningsvis en engångsföreteelse och imorgon är det en ny dag.

Lyssnar till Guns'n'Roses-Sweet child of Mine och saknar Sofia.
Jag måste verkligen ringa henne,det är så dumt att det är så dyrt bara och jag så blyg.
Hur osäker och patetisk får man vara egentligen när man knappt kan ringa sin bästa vän?

Godnatt!

No comments:

Post a Comment