Wednesday, November 4, 2009

Ons dag Onsdag Onssda' Onsdada





Tom jobbar lite idag,hurra!
Hurra för att vi tyvärr är i desperat behov av pengar.
Oh nej,för jag börjar ju bli så väldigt van av att ha honom så nära hela tiden.

Det är fullmåne.Märker ni det?
Jag kan iallafall inte riktigt sova när det är fullmåne.Det spritter i benen som om elden vore lös.
Tom gick och la sig jättesent igårkväll,fast jag kunde ändå inte somna förrens en lång stund efter han hade lagt sig bredvid mig.Kan inte sova utan hans doft...Kankske ska prova nästa gång att gå och lägga mig med hans gamla svettiga t-shirt som jag kan ligga och sniffa på ;-)

Jag och Lughán har en mycket lugn dag idag.
Behöver få lite saker gjorda i huset.
har skrivit en lista,duktiga mig.
Det är svårt och veta i vilken ordning man ska göra allt i dock.

Tror nog att det får bli en promenad snart så att han förhoppningsvis somnar lite.
Sedan behöver jag,städa toaletten,diska,hänga upp tvätt,bädda sng samt rensa bland Lugháns kläder.
Han växer som ett skott det lilla livet.


KÄRLEK!!!


1 comment:

  1. Det var här ja skulle skriva att ni var fina ju ;0)

    ReplyDelete