Friday, November 13, 2009

-Supernanny!-






Världens finaste Tom åkte till affären och köpte lite färdig-grillad kyckling,mörk choklad,samt en liten flaska vin till mig!Han tillagade snabbt en underbar kyckling-sallad,min favorit,tack min käraste!
Plötsligt kändes fredagskvällen inne inte alls lika tragisk längre.
Lughán har skrattat jättemycket ikväll.Ibland önskar jag verkligen att man hade en filmkamera framme vid alla dessa ögonblick.Skulle vara så underbart att föreviga.
Fast man har ju sitt minne.Och det är också inte dumt precis.Det vibrerar fortfarande av kärlek och bubblande lycka inom mig tack vare hans skratt.Älskade lilla puss-gurka.
Han har också precis hittat sina fötter,och han suger glatt på sina tår.Det ser så himla roligt ut.Den djupa koncentrationen och inlevelsen när han smaskar på sina tår tills de blir alldeles skrynkliga som små russin.
Det blev ingen julmarknad idag,så vi tar det imorgon istället vilket inte heller är fy skam!I övrigt ser jag fram emot en lugn helg tror jag.med mycket bus med Lughán.Nu ska jag titta på 'Supernanny'.Tänkte att man kanske skulle kunna få lite tips angående barnuppfostran hehe.Är ju fortfarande nybörjare om man säger så.Sedan är det alltid rogivande att titta på andra busiga och stundvis galna ungar.Så man känner sig lite mer normal.Lite som en mängden.Mycket skönt ibland.You are not alone!!!!

No comments:

Post a Comment