Sunday, November 8, 2009

Söndags-utflykt!!









Jag och Tom blev alltför trötta på stan,så vi tog bebis och bilen och drog ut på landet.
Det har varit en fantastisk dag med te-drickande och mys framför öppen brasa hos bekanta samt underbar natur!
Min dröm är verkligen att bo på landet.Har alltid bott i stan och är en stads-tjej
ända in i benmärgen,men åååh vilket stort behov jag har inom mig
att andas frisk lugt och få tänka klart.
Det finns så mycket som distraherar i stan,olika viljor som drar åt olika håll.
Allt tycks liksom handla om att välja det perfekta valet och bli framgångsrik i andra
människors ögon.
Blir så fruktansvärt trött på den moderna mentaliteten.
Vad är verkligt värt något liksom?
Fantastiskt att äntligen få tid till bara mig,Tom och Lughán.
Mycket av vår tid vanligtvis är att fördela uppmärksamhet och tid jämnt mellan släktingar så att alla blir nöjda och jag känner mig ofta så otillräcklig,så det var skönt att bara få rå om varandra ett tag.
Känner att jag har fått supermycket välbehövlig energi så att jag kan ta mig an den stundande vardagsveckan som nu står för dörren.
Älskar mina två prinsar mer än allt annat.
Tack för denna dagen!!!

Kärlek.

1 comment:

  1. vilka fina bilder! jättevcker natur!! hopas allt är bra med dej och din söta son!! kramar

    ReplyDelete