Tuesday, November 10, 2009


Stor fast ändå väldigt liten.
Världens finaste,mjukaste Lughán.

3 comments:

  1. Du ska veta de Nora att fördomar finns det överallt (det vet du redan) men när man blir mamma så blir dom mera påtagliga... det är ju faktiskt ens egna lilla hjärtegryn dom pratar om... Stor som liten ens egna barn är det mest finaste, vackraste, underbara, skönaste, härligaste kan fortsätta... som finns!!!! Så det jag har lärt mig i min mamma roll det är att man ska lita på sin magkänsla å inte lyssna på vad alla andra säger å vad som är normalt... för det finns inget som är NORMALT!!! Ha de så gott nu... Kram Anja

    ReplyDelete
  2. Tack Anja!Dina ord värmer och det är så sant som du säger!jag kan känna mig så osäker ibland bara.Det är lite läskigt att vara nybliven mamma och alla vill tala om för än vad som är rätt och fel.Vill liksom finna min egen väg!
    Önskar att fördomar inte fanns.
    Många kramar

    ReplyDelete
  3. Det är precis det du ska! Hitta din egen väg å ditt egna sätt ;o) Gör du det så blir det bra!!! Du måste lita på dig själv att du kan... för det kan du/ni!!! Ni världens bästa päron till Lughán å det kan ingen ta ifrån er... Kram

    ReplyDelete