Friday, November 13, 2009

-Kväll!-

Det är fredagskväll och människor befinner sig på olika dansgolv runt om i världen där de dansar tills skorna flyger och fötterna brinner..This is the night liksom,dancing queen.
Jag sitter inne och torkar bebis-rumpa och om jag har tur hinner jag koka en kopp te och det finns bara makaroner i skafferiet.
Det var över ett år sedan jag var berusad senast och jag längtar ut.
jag har inte fikat med en vän sedan jag flyttade hit i April,ingen vettig konversation,inget samtal.
Jag saknar Sofia så jag håller på att dö,
och ibland vill jag bara vara ung och frisk och dansa.Inte fortfarande försöka återhämta mig efter en jobbig förlossning.
Vill ha tillbaka min gamla mage och mina gamla bröst,men det får jag aldrig.
Jag vill rymma från alla måsten,jag är inte perfekt.
Jag vill skratta lite och inte bara vara trött.

No comments:

Post a Comment