Monday, November 2, 2009

-NIGHTNIGHTNIGHT-

Känner mig lite i behov av en av mina många ledstjärnor ikväll.Denna favorit dras fram i tid och otid när jag känner mig lite oinspirerad eller orkeslös.Har du inte läst "Samtal med Gud"-böckerna än-Gör det! Amazing...Nu ska jag ta med mig denna skatt till badet och inspirations-boosta lite.






*Power-painting*, session nr. 2



(Det blev snabblagad middag av det som vi hade hemma.Inte mycket.
Så bönor och ägg och toast fick det bli.

Nuuuuu ska jag krypa ner i ett underbart skumbad och njuta av att bara vara.Lughán har äntligen somnat efter en skrik-session som tycktes vara en halv evighet.)

Godnatt!

1 comment:

  1. Vad handlar boken om? =)
    Och den svartvita bilden på dig var helt underbar! Och du passar verkligen i lugg! Önskar jag också gjorde det...
    Sov gott!

    ReplyDelete