Sunday, November 1, 2009

-Smoothie-beroende-

Jag dricker inte så mycket alkohol för tillfället.Mer eller mindre frivilligt.Kanske mer mindre frivilligt än mer.Eller ja om du förstår.En drink skulle inte sitta fel.Har inte druckit min favoritdrick(Mojito) på över ett år.
Men ammar man så ammar man och då får man hålla sig till hallonsaft.

Istället för weekend-vin dricker jag nu smoothies.Och inte bara på helgen utan mer varje dag.Flera gånger om dagen.

Dagens smoothie bestod av : frysta bland-bär(alltså både hallon,svarta samt röda vinbär,skogsbär.jordgubb,blåbär),ekologisk mjölk,melon och banan.Oftast brukar jag ha i honung också men det hade vi ingen idag,men det blev perfekt iallafall.
Vår smoothie-mixer är så stark och dånande att hela huset skakar.Det är en härlig känsla.
Jag är beroende!!

2 comments:

  1. Jag levde på smoothies i somras! Så gott och så lätt att göra! =)

    ReplyDelete
  2. Ja,visst är det underbart gott!Kanske lite fel årstid egentligen men asch,gott är det iallafall!

    ReplyDelete