Wednesday, December 29, 2010

Kan inte sluta skratta!

Jag veeet att jag sa att jag skulle ta ett bad,det ska jag också snart.MEN,jag och Tom var inne på en sida med baby namn för att söka runt lite.Kom in på detta med numerologi och gömda meningar bakom enskilda namn,vi sökte således på våra egna namn och resultatet blev SPOT ON.Hahaha så himla roligt.Det är verkligen på pricken våra personligheter..

Thomas Numerological Meaning (For Entertainment Purposes Only)
"People with this name tend to be very logical thinkers. It is very important for them to have a rigid routine. Many of their actions are quite calculated and thought out. Professionally, they can be successful as an Administrator, team player, or small business owner"


Nora Numerological Meaning (For Entertainment Purposes Only)
"People with this name tend to be filled with the joy of life. They are quite imaginative and enthusiastic. They may fear routine and might lack self-discipline. Professionally, they can be successful as a press secretary, planner, or small business promoter. "

Med våra olika egenskaper när det gäller rutin och disiplin är det ju egentligen underligt att vi passar så bra ihop.Ni kan ju iallafall föreställa er hur irriterad Tom blir på mig ibland hihi ;-).

No comments:

Post a Comment