Tuesday, December 7, 2010

Dag 4.Det här åt jag idag!

Näringsstudie hos höggravid ung kvinna loading.....

kl 9.

(Sen frukost efter att ha klarat av L och hans morgongröt och hans morgonbajs,morhonpåklädning,morgonmys,morgonprat,och avklarat första morgonskriket..)
Jag åt;

Två stycken rostade smörgåsar,hembakat ekologiskt förstås,
(jag har ju världens bästa man hehe)
.Ena med ost och Kalles Kaviar,besökte Ikea i helgen.Den andra med ekologisk mjukost,röd paprika och örtsalt.Drack grönt te.

Kl.11 jag en clementin och en bit rå blomkål.

Kl.12 åt jag sista biten Green and Black mjölkchoklad med rostad mandel i från gårdagens chokladfest.

Kl.14 åt jag ett par smörgåsar med sill till lunch.

Under eftermiddagen åt jag i olika omgångar;

En bit rå blomkål.

En bit rå blomkål.

En bit röd paprika.

En bit rå blomkål.

Två små smörgåsar av vit fralla(what?) med smör och örtsalt på.

Till middag ungefär klockan tio över 8 blev det en smörgås av det hembakta brödet med ekologisk grov senap,veggiekorv,tomat.

Japp.Det var det det.

Sammanfattning;
Herreminlillajävlaget vad jag behöver köpa färska varor!Konstig dag,underligt att se det nerskrivet.Inte ett enda mål riktig mat.Eller frukt.Blir galen när det går en hel dag utan frukt.Behöver frukthandla.

Har verkligen dille på råa grönsaker och frukt under denna graviditet!

No comments:

Post a Comment