Tuesday, December 14, 2010

Choklad eller städa....

Här är min läckra grodfilt som jag köpte till L på Ikea förresten....Störstskön!

Jag tror nog att L har somnat nu.Inga rop eller dunkanden hörs uppifrån iallafall.Ska snart gå och kika så att jag vet att han inte ligger i någon konstig ihopknökad ställning utan täcke.Kan bli så paranoid om natten ibland,bara måste kolla till honom så att allt är okej och att han inte ligger under madrassen eller så haha..

Vilken dag!Är helt slut..Har haft svärfar över på lunch och prat.Vet inte hur det alltid lyckas bli så stökigt när han har varit här.Lerklumpar överallt,tusen kaffekoppar druckna och envis rökdoft som inte vill försvinna ;-).

Tom är i på Ikea,igen haha,och passar på att droppa av hans pappa i Leeds på vägen.Hoppas på att Tom ska köpa den där Ektorp soffan till mig i julklapp hihi...

Sitter och funderar över vad man ska ta sig till next...Hmm jag har två alternativ;

Antingen sitter jag kvar vid datorn,med min hjärtformade chokladask som jag fick av svärfar och en helt ny Cosmopolitan.Eller så sätter jag igång med att diska och plocka.Men ååååh vad svårt.Kanske gör jag en supersnabb städning först för att sedan skjunka ner i mjukheten och chokladätandet.Ja,så får det nog bli!


Update!Ja,det blev ingen städning ;-).Toms mamma ringde så har pratat med henne en låång stund så nu får det allt bli choklad och mys under nya grodfilten tills Tom kommer hem,hoppas han inte blir alltför irriterad på sin tjocka lata fru som inte har städat hehe.Det får bli städdag imorgon istället...

Sov gott!

No comments:

Post a Comment