Saturday, December 11, 2010

En snabbis.

Snabbis update!


Klockan har sprungit iväg igen och jag har knappt haft en lugn stund mellan sakerna som har behöver fixas...Vi flyttar ju om prick en vecka nu,ska bli sehr gut att äntligen få landa i det nya hemmet.Där jag verkligen hoppas på att få stanna ett tag.

L är underbar.Tom är stressad.Jag är hormonell och sugen på alla möjliga konstiga saker.Började gråta i mataffären idag när de inte hade någon blomkål kvar.Jag menar,hur kan man inte ha blomkål i en affär stor som coop forum!?Rå blomkål var det första jag tänkte på när jag vaknade imorse och det sista jag tänker på när jag somnar inatt.Snyft.

Har fått en ny telefon.Htc Desire.Moderna Nora is in town baby!

Imorgon blir det antagligen Leeds och Ikea.Ikea in my heart forever.

Fast nu måååste jag gå och sova.Men först mys med Tom!

Peace and Love.

No comments:

Post a Comment