Friday, December 3, 2010

It's Friday,I'm in love.

Hallå gofisar!

Brr,kallt har det varit här i York idag.Minus 7 grader!

Äsch tänker ni väl nu,i Stockholm är det minst minus 17 ju ;-)hehe.
Men här i England är vi ena riktiga veklinga förstår ni.Pallar inte kylan precis...Bilen satt fast så Tom fick gräva ut däcken ur snön innan vi kunde komma iväg för att handla mat tidigare!

Har shoppat lite idag hihihihi :-D.Trots att jag VERKLIGEN inte har råd.Menmen.
Ett par fina julklappar till L blev det i allafall som jag tänkte slå in inom kort.
Jag älskar att slå in julklappar,åååh vad mysigt!

Köpte även en kofta från H&M till mig själv och lite annat smått och gott.
Lill-kameran har inte några batterier kvar så jag ska bara ladda upp den lille innan jag fotar sakerna.För ni vill väl se?Javisst hehehe!

Hoppas ni håller er varma i kylan!

Nora x

No comments:

Post a Comment