Thursday, October 15, 2009

Torsdag

Feelings: Upprymd men trött
Done today: besökt Leeds waldorf-förskola som jag ska sätta Lughán i kö så att han förhoppninsvis får plats där när han fyller 3.De tar nämligen inte in barnen tidigare än så.Har även promerat omkring lite med Lughán i bärselen.Det var jättemysigt och jag är så glad att han trivs i den.Han har nämligen börjat otrivas väldigt mycket i sin egna vagn.Skriker så fort man lägger ner honom och han har svårt att komma till ro.Vill se vad som händer hela tiden.
Doing at the moment:tänker mycket och dricker lemonad.
Any plans?:Det kommer nog bli en lugn kväll,vet ej än om jag kanske skulle ta och laga lite mat.
Är ganska mätt sedan lunchen då jag typ åt 20 köttbullar,ja jädrar vad jag åt.
Todays best: Blev så inspirerad och lycklig av stämningen på waldorf-förskolan och känner mig verkligen lycklig över att jag VILL ha Lughán på en sådan förskola.
And Lughán? : Han har varit lugn och fin nästan hela dagen.Nu börjar han bli lite kvällstrött dock och gnäller en del men jag är SÅ stolt över honom att han var så lugn och fin när vi besökte lekskolan trots bajsexplositioner och obekväma amnings-ställningar.
What about the weather?: Hmm,har inte reflekterat så mycket över vädret idag vilket är ovanligt.Vanligtvis tänker jag För mycket på vad det är för väder.Men det har varit ganska vått fast varmt.Molnigt med varm luft.

No comments:

Post a Comment