Sunday, October 25, 2009

Natten till lördag.

Bestod mestadels av magsjuka för min del.Eller ja,snarare matförgiftning.Herregud vad jag spydde.Om du vill göra något svårt någon gång så prova att amma samtidigt som du spyr,en hel natt.
Därav bristen på dagbloggs-inlägg.
Gårdagen bestod mest av film.Åh såg äntligen "My sisters keeper".Underbar fast otroligt sorglig.Får mig att uppskatta min underbara son ännu mer.(Om det nu skulle kunna vara möjligt.)
Mini-recension kan nog väntas senare tror jag minsann,när jag får tid över.

Och nu sitter jag här halvt redo att svepa iväg till Liverpool för dop!Hurra!
Känner mig lite lagom svag sådär men laddar med en stor stark kaffe.
Får se hur dagen blir.I'll bring the camera baby.


Kärlek

edit:Det var då verkligen inte någon matförgiftning.Både Tom och Astrid insjuknade exakt ett dygn efter att jag blev sjuk.

No comments:

Post a Comment