Thursday, October 29, 2009

Mitt barn

han bara skriker och har så ont i magen.Även han fick en släng av magsjukan,så även Tom och min syster Astrid som har tillbringat sitt höstlov här denna veckan.Jag har inte skrivit något på dagar nu.Har liksom inte funnit tiden.Timmarna har bara flytt.
Det kommer flera ord här,det kommer.Har liksom bara inte kännt kreativiteten flöda.Viljan och längtan har funnits där men jag har bara varit så tom.

Tomrummet har idag fyllts av kärlek till min son,Tom och Fish 'n' Chips.
Nu dricker jag kaffe och lyssnar till Lugháns gråt.Han kan inte bajsa stackaren.Han har spytt en del,har magkip och är förstoppad.Det finns inte så mycket man kan göra annat än att finnas där och mysa med honom och ge massor av kärlek från mitt lilla mammahjärta.
Han är det vackraste som finns.Så himla vacker min lilla älskling.

Lughán,jag älskar dig.

No comments:

Post a Comment