Wednesday, October 14, 2009

Halleluja

Min son sover invid mitt högra knä,vilandes på ett fårskinn på soffan.Han sover oroligt.Han har varit på ett ruskigt humör nästan hela dagen.

Jamen jag då.

Feelings: Känner mig febrig utan feber.Trött och sliten.Liten och låg.
Done today: Piercat näsa,varit på Leeds konstgalleri och tittat på målningar som nästan fått mig att sluta andas för de var så vackra.Önskar att jag hade mer tid för sådant.Fikade även på ett litet ekologiskt fik som heter Org Organic där jag volontärarbetade 3 månader förra sommaren.Det var konstigt att vara tillbaka!
Doing at the moment:Läser olika bloggar
Any plans?: Näjje
Todays best: Målningarna
And Lughán? : han har haft jätteorolig mage idag och ganska mycket ont.Min lilla pruttis,stackaren.
What about the weather?: Stundvis sol,stundvis regn.Längtar efter höstlöv istället för avgaser.

No comments:

Post a Comment