Wednesday, October 7, 2009

Dagens lunch!

Mys-gubben fick följa med ut i köket och hålla sällskap.Vi dansade till Dolly Parton.Tror han tyckte bäst om sången "Jolene".

Råkade göra sönder ägget mot den hårda kastrullen när jag släppte ner det i det kokande vattnet.Det blev bara en liten spricka,men det sipprade ändå ut lite ägg-inälvor(!)
Ett alien-ägg,typiskt mig!!men det var gott och jag blev inte förgiftad,*nöjd*


Dagens snabblagade lunch bestod av:Makrill på burk i chili sås,kokt ägg,tomat,sallad,pesto,vitlöksfyllda oliver och en klick majonnäs.Mycket gott.
(och kaffe såklaaart!! kaffe kaffe kaffe kaffeeeeeee mera kaafffeeee)

Har varit så onyttig på sista tiden så det inte är klokt.Sedan jag fick Lughán har jag knappt tid att laga mat så det blir många blodsockerfall och snabba kakor och chokladbitar med en skrikande bebis på ena armen.
det har liksom utvecklats till en överlevnadsinstinkt,att ösa en näve godis i munnen.

1 comment:

  1. tack så mkt=)
    vad mysigt ni verkar ha haft det idag! dolly parton är såå bra tycker jag! jag älskar verklige låten#why you come in here looking like thaat"

    ReplyDelete