Friday, October 30, 2009

I don't care about money.I just want to be wonderful.

Med tanke på att det snart är jul,brev till Jultomten.


Kära lilla jag.


Jag vill inte vara komplicerad.
Jag vill inte gråta inför mitt barns ögon.
Jag vill inte behöva prestera.
Jag vill inte behöva bevisa för andra att jag också hör till.Att också vara värd.
Jag vill inte vara rädd.

Jag vill inte behöva röka.Vill inte behöva känna hopplöshet.

Jag vill vara stark,lugn,trygg och värmande.
Jag vill vara mjuk som en kastanj,varm som en hand.
Ge mjuka kyssar.Jag vill vara någon att längta efter,uppfyllas av.
Jag vill lukta gott.Jag vill kunna omfamna helhjärtat utan dimensioner av andra känslor.
Jag vill skratta utan att ständigt ha påtryckande bekymmer bakom hörnet.

Jag vill kunna uttrycka mig.Finna mig i situationer.Finna mig i mig själv.
Jag vill kunna känna mitt hjärta och följa det.

Jag vill inte vara rädd.


No comments:

Post a Comment