Tuesday, October 6, 2009

Bilkkö i regnet!

Mmmm,sitter och äter min mumsiga banan så här på kvällskvisten,alltså inget snusk,real banan!!
Ungen min skriker som om elden vore lös,oh happy day/afton!tom tar hand om bajsblöjan,min fina man :-)

Idag har det inte gjorts mycket.Funderar på att "göra slut" med Farmville(spel på facebook),tar upp tragiskt mycket med tid...har utvecklats till en dålig vana,så fort jag ammar så blir det dator-facebook-FARMVILLE!!!patetiskt.

Iallafall så åkte vi till Mamas o Papas idag på eftermiddagen för att hämta ut vår trasiga barnvagn.Det är den enda riktigt dyra sak vi med hjälp av släkten skramlade ihop till Lughán,och den enda sak som gått sönder!!Lagom skoj.jag säger då det,vad dyrt det är med barnvagn!Det är en helt dold värld för de som inte har barn ännu.Innan trodde jag att det kanske skulle gå på upp mot 3-5000 kr. men vagnpriserna ligger lätt runt 10 000 här i England om man vill ha en bra!Som tur var hittade vi en för halva priset när jag var gravid,men den gick ju som sagt sönder,men hoppas den förblir hel nu!

Vi hamnade mitt i i after-work trafiken,helt galet!En biltur som skulle ha tagit max 40 min slutade upp emot tre timmar.Som tur var sov Lughán mestadels av tiden vilket var underbart(för både honom och mig och Tom).
Vi blev hungriga som vargar och var tvungna att stanna vid Burger King och vara lite ohälsosamma ett slag.Resten av kvällen har jag mest tagit det lugnt och myst med Lughán.

Nu är det sovdags för oss alla.(förhoppningsvis)
Tom jobbar imorgon så det blir bara jag och bebbe hemma,men det ska nog gå bra!

Nattinatti,

Love





2 comments: