Thursday, May 5, 2011

Torsdag

Hej!Här ligger jag och drönar i sängen(!!!!) Uma sover bredvid,utan tutten i mun (!!!!)Tom var visst ledig idag,lyx!Efter en sömnlös natt fick jag sova ut till kl 8..Halleluleja.Stor matshopping och doktorbesök står på schemat,fresh.Alltså jag är verkligen sjukt trött efter inatt.L:s små ben är fulla av böner,som man säger på engelska,springer på stället och yrar omkring och skakar på huvudet i värsta partyandan.Man ba,chilla,chilla.Det var väl han som drack upp kaffet mitt ;-).Grådaskig dag,varken sol eller regn.Är så himla sugen på att se en film ikväll,vi har ingen tv och det blir liksom aldrig av att man drar från laptopen och arrangerar med högtalare.Känner att jag befinner mig i kulturell svält.Jag är även sjukt sugen på att få massa cash bara så där och shoppa kläder TILL MIG SJÄLV.Ja,ni läste rätt.Ba va lite rå-ego liksom.Kan inte gå in på H&M längre utan att nästan kissa på mig av extas.Måste göra fler knipövningar.Japp,ni läste rätt igen.Alla barnmorske-aspirerande ungdomar,ännu en myt i kras:Man måste knipa som fan även efter snitt och man har lika riklig efterbörd.Jomenvisst.Väl bekomme.
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment