Thursday, May 26, 2011

Stresshjärna

Aaaah stressigt!Mycket stressigt.Livet som mamma.Hinner ingenting,absolut inte skriva i bloggen,inte heller husarbeten.Bara vara med barnen och leva,leva,leva i nuet.Och tröttheten.Min finaste barnmorska har precis varit här,jag älskar henne så!Kul att prata!

Regnet har öst ner hela dagen och Uma har fått sina sista sprutor i sina underbara lår.Inget mer nu tills hon fyller ett.Jag kommer INTE sakna dem.Fyfan.Tuffaste beslutet som förälder att ta i början.To spruta or not to spruta gift i mulliga små lår.
Jag tog beslutet att göra det,eftersom att jag inte skulle kunna leva med konsekvenserna om något hände henne och det var mitt fel.Men det är pest eller kolera.

Finaste Uma.

Barnen är fortfarande snoriga.

Måste äta någon slags middag,men TIDEN.Tiden finns inte.Och så borde jag duscha också.Häpp.

No comments:

Post a Comment