Saturday, May 14, 2011

Min första hatkommentar :-D....*stolt*

Alltså.Ser ni kommentaren där nere...Alltså.Ni fattar INTE hur kul det här är.
Jag och Tom har garvat skitlänge..
Det är nämligen så att jag.Nora.Är värsta slappismorsan.
VARJE lekistillfälle står jag där med de andra mammorna,med kaffet i halsen och bara lyssnar på deras samtal om scrapbooks och sparade navelstumpar och andra grejjor.
Jag är absolut inte sådan.
Jag SKULLE däremot vilja vara sådan,jättegärna...
Hahahaha.
Men alltså,jag tror nog att jag ska skriva ut den här kommentaren och sätta på väggen och peka på..och liksom ba " Se där,jag är VISST en sån där mamma som bara tänker på sina barn "
Trots att jag inte är det.
Ego mamman deluxe som tänker på massor av andra saker också.
Alltså jag MÅSTE verkligen ta tag i detta med kiddsens photo album t.ex....
Ja ni läste rätt,jag har inte fixat sådana än.Livet rinner på och jag är ju en sådan där mamma som gör andra saker på kvällarna än att tänka på mina barn bara.
Som att röka massa cigaretter,ha vilt sex och blogga.
Men NU tänkte jag iallafall gotta mig över den här kommentaren.Ba,shit.
Här har vi någon som tror att jag är en sådan där mamma som jag alls inte är men som jag helst gärna vill vara.Då måste jag ju ha lyckats,lite iallafall..Att se ut som supermama?

Tom skrattar fortfarande.Ska jag ta det som en pik eller?

Fan vad han känner mig väl....

(Det rekommenderar jag INGEN,att skaffa er en man som känner dig bättre än vad du gör.Det misstaget har jag gjort.Då undkommer man aldrig någonting,han ser liksom på mig när jag har ätit upp all glassen eller knullat grannen eller vad som.)




Häpp!

No comments:

Post a Comment