Saturday, May 7, 2011

Min sängkamrat.

Älskar att krypa ner i sängen,med varma,underbara Uma.Hon doftar som himmel och sommar och ängel.Skönt och lugnande,varmt och rent och bara kärlek.Tänk om hon växer och blir stor alldeles för fort,min lilla tjej.Vill stanna tiden,men ändå inte.Vill bara närvara,hela tiden.Vara hos henne,bredvid,intill.Ta emot.Vara osynlig ibland,när hon vill,men ändå där.Nu stannar vi tiden.Bara för ett ögonblick.Hennes mjuka ben och kropp och själ.Det finaste.Jag älskar dig Uma Satsuma.Uma-Belle,karamell.Uma Isobel Eva.Mitt hjärtas fröjd.Min tröst,min längtan.Uma är flax på sanskrit och luminous.Flax är lin på svenska och luminous är skimrande.Skimrande linblå.Googla.Vackra är dem i iallafall.Både blomma och flicka.
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment